25 حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی
25 حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی
مقالات سپیدار • 20 . اردیبهشت . 1397
اگر شما مشغول به تجارت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستید، می دانید که آنها می توانند چه تاثیرات مهمی در تلاش های بازاریابی یک شرکت ایجاد کنند. اما آیا این حقایق جالب در مورد محصولات تبلیغاتی را می دانید؟
هشت نفر از هر 10 مصرف کننده، مالک یک تا 10 هدیه تبلیغاتی هستند.
پنجاه و سه درصد از این افراد حداقل یکبار در هفته از آیتم های تبلیغاتی دریافتی خود استفاده می کنند.
شش نفر از هر 10 نفر، هدایای تبلیغاتی را تا دو سال نزد خود نگه می دارند.
فقط یک نفر از هر پنج نفر، محصول تبلیغاتی غیرمطلوب خود را دور می اندازد.
قبل از دریافت یک هدیه تبلیغاتی، 55 درصد از مردم با تبلیغ کننده معامله ای انجام داده اند درصورتی که پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، 85 درصد از مردم با تبلیغ کننده تجارت کردند.
با تقریبا شش هزار تاثیر، خودکار های تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیر را در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی ایجاد کرده اند.
سی و یک درصد از مصرف کنندگان یک خودکار تبلیغاتی دارند.
با یک هزینه کم، خودکار هایی که روی آن بصورت سفارشی چاپ شده اند با کمترین هزینه بیشترین میزان تاثیرگذاری را در بین هدایای تبلیغاتی دارا می باشند.
اولین محصولات شناخته شده تبلیغاتی، دکمه های یادبود، که در سال 1789 مورد استفاده قرار گرفت.
پنجاه و سه درصد از مواقع، محصولات تبلیغاتی یک تصویر مطلوب از تبلیغات کننده را در ذهن مشتریان ایجاد می کنند.
چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان تمایل به دریافت هدایای تبلیغاتی بیشتری دارند.
طراحی و جاپ بچ سینه
طراحی و چاپ روی فلش مموری
طراحی و ساخت استند
با هزینه کم در مدت طولانی تبلیغ کنید
مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند.
69 درصد از مصرف کنندگان، هدیه تبلیغاتی که مفید به نظر برسد را انتخاب می کنند.
شصت و سه درصد از مصرف کنندگان، محصولات تبلیغاتی را که دیگر تمایل به حفظ آن ندارند، به فرد دیگری می دهند.
هشتاد و نه درصد از مصرف کنندگان می توانند نام شرکت تبلیغ کننده یک هدیه تبلیغاتی را که در دو سال گذشته دریافت کرده اند، به یاد بیاورند.
90 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک محصول تبلیغاتی در آشپزخانه خود دارند، 74 درصد حداقل یک محصول در محل کار خود و 55 درصد حداقل یک محصول در اتاق خواب خود دارند.
هفتاد و هفت درصد از مصرف کنندگان می گویند مفید بودن هدیه تبلیغاتی، یکی از دلایلی است که باعث می شود آن را حفظ کنند. محصولات بهداشتی و ایمنی، محصولات رایانه ای و لوازم التحریر به عنوان مفید ترین اقلام تبلیغاتی شناخته می شوند.
پنج مشتری برتر هدایای تبلیغاتی افراد شاغل در حوزه های آموزش، امور مالی، غیرانتفاعی، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند.
اقلام پوشیدنی محبوب ترین کالای تبلیغاتی به حساب می آید که به دنبال آن نوشت افزار، کیف، تقویم و وسایل نوشیدنی قرار می گیرد.
اولین نمایشگاه تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد که 32 شرکت کننده داشت.
زنان علاقه بیشتری به کیف، نوشت افزار و تقویم دارند، در حالی که مردان تمایل بیشتری دارند که پیراهن و کلاه داشته باشند.
لباس های لوگودار در بین مردم بسیار پرطرفدار هستند، 15 درصد از مردم دارای یک آیتم لوگودار می باشند.
لیوان های لوگودار به طور ویژه تبلیغات موثرتری نسبت به آگهی های رادیو و تلویزیون می باشند. 57 درصد از مردم توانستند تبلیغ کننده ای که به آنها لیوان مارک دار هدیه داده بود را به یاد بیاورند که این عدد در مورد تبلیغات رادیویی، 32 درصد و در خصوص آگهی های تلویزیونی 28 درصد می باشد.
افزودن یک هدیه تبلیغاتی به تبلیغات رسانه ای، اثربخشی سایر رسانه ها را تا 44 درصد افزایش می دهد.
محصولات تبلیغاتی 500 درصد ارجاع بیشتر از طرف مشتریان راضی را در مقایسه با یک نامه درخواست تجدید نظر در اختیار دارند.
آیا شما مشتریانی دارید که درباره قدرت هدایای تبلیغاتی شک و تردید داشته باشند؟ این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید و آنها به این محصولات اعتقاد واقعی پیدا خواهند کرد!
ثبت ديدگاه