Loading...
مقالات2018-06-01T15:06:49+00:00

دست اندرکاران این مجموعه تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات مرتبط با صنعت هدیه تبلیغاتی مبذول داشته اند.

لذا ، دسته بندی های متنوع و گوناگون در مجموعه کانون تبلیغاتی سپیدار برای انتخاب راحت تر و دقیق تر محصولات مورد نظر شما مشتریان گرامی صورت پذیرفته است.

کانون تبلیغاتی سپیدار

امروزه تبلیغات در هر زمان و شرایطی حتی برای کسب و کارهای بسیار بزرگ لازم و ضروری میباشد.حتما این جمله را از فرد دیگری شنیده اید یا خودتان ایمان دارید که شرکتهای بزرگی مانند کوکاکولا و بنز و آدیداس و بسیاری از شرکت های دیگر هنوز در حال تبلیغات و معرفی محصولات جدید خود هستند.بنابراین در هر حد و اندازه که باشیم تبلیغات میتواند خون تازه ای در رگهای کسب و کار ما ایجاد نماید.کانون تبلیغاتی سپیدار تولید کننده جدیدترین و مدرن ترین هدایای تبلیغاتی که با به کارگیری ماشین آلات چاپ سیلک، لیزر، تامپو و … خدمات خود را در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریانش قرار می دهد. هدایای تبلیغاتی این شرکت برای کلیه مدیران، کارمندان و مخاطبین خاص مناسب می باشد.به طور مثال یک خودکار تبلیغاتی که نام و برند شرکت شما بر روی آن درج شده تاثیر به سزایی روی مخاطبین خواهد داشت و تا زمانی که از آن خودکار تبلیغاتی استفاده می کنند نام برند شما را در ذهن یاد آور می شوند.

ساخت-استند اهمیت و کارآیی هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷
ادامه مطلب در دنیای امروز تبلیغات یکی از ابزار مهم در گسترش نام تجاری می باشد. این روزها به هر طرف نگاه کنیم انواع تبلیغات را مشاهده می کنیم. در تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، آگهی ها در سایت های اینترتنی و رسانه های اجتماعی یا بر روی اتوبوس و وسایل حمل...
ایده هایی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در رویدادها هدایای تبلیغاتی
خرداد ۱, ۱۳۹۷
ادامه مطلب همه هدیه گرفتن را دوست دارند و فرقی نمی‌کند این هدیه تبلیغاتی را در یک رقابت آنلاین بگیرند یا در یک نمایشگاه تجاری. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی، روشی کاربردی، سرگرم‌کننده و موثر برای رساندن نام برند خود به مخاطبین هدف و به حداکثر رساندن تعاملات تان با آنهاست.
25 حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
ادامه مطلب اگر شما مشغول به تجارت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستید، می دانید که آنها می توانند چه تاثیرات مهمی در تلاش های بازاریابی یک شرکت ایجاد کنند. اما آیا این حقایق جالب در مورد محصولات تبلیغاتی را می دانید؟
LATEST ARTICLES

آخرین مقالات

ضمانت خدمات و محصولات عرضه شده توسط این مجموعه گواه این امر میباشد که تمامی محصولات و خدمات از درجه کیفی و کمی بالایی برخوردار میباشند . باتوجه به شناخت انتظارات و آگاهی نسبت به ضعف ها و کمبود و برطرف کردن معایب توانسته ایم محصولی که شما سفارش میدهید را با بالاترین کیفیت به شما عرضه کنیم.وب سایت سپید ادز زیر مجموعه کانون تبلیغاتی سپیدار توانسته تا به امروز به گروه اعظمی از شرکت های خصوصی و دولتی خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه نماید.

  • باکس میکروفون - چاپ باکس میکروفون - لوگوی میکروفون

سپتامبر 1st, 2020|دسته‌بندی نشده|

باکس میکروفون چاپی باکس های میکروفون معمولا به چند شکل طراحی و ساخته میشوند یکی از مدل های باکس میکروفون که بسیار مورد استفاده قرار گرفته میشود باکس چاپی میباشد . [...]

برش و حکاکی لیزر روی چوب و ام دی اف

مارس 30th, 2020|دسته‌بندی نشده, لیزر, مقالات اخیر|

ام دی اف در ضخامت های مختلف در بازار موجود است. دستگاه های لیزر برای برش ام دی اف با ضخامت های بالا مناسب نیستند. بنابراین، استفاده از دستگاه های [...]

آرشیو مقالات

کانون تبلیغاتی سپیدار با هدف توسعه و اعتلای صنعت تبلیغات و ارائه هر چه بهتر خدمات به مخاطبان و گروه ها با تکیه بر دانش روز و تجربه گذشته ، با ورود به عرصه به اینترنت و راه اندازی پایگاه تخصصی در زمینه مشاوره، بررسی و فروش انواع هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته اقدام به ارائه خدمات با توجه به نیازهای جامعه و مخاطبان نموده است، سپید ادز تنها یک وب سایت جهت بررسی و نمایش محصولات نمی باشد بلکه پایگاه تخصصی نشر محتوا اختصاصی در زمینه تبلیغات می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

۱۰ تندیس مشهور دنیا – قسمت هفتم

مارس 11th, 2020|بدون دیدگاه

هفتمین تندیس مشهور جهان،تندیس سرزمین مادری فرا می خواند نام دارد. مجسمه «سرزمین مادری فرا می خواند» تندیس زنی ست که شمشیری را به هوا برده و گویی آماده جان‌فشانی و مبارزه برای سرزمینش [...]

برای مذاکره آماده‌اید؟

آیا شما به یک تیم قوی و حرفه‌ای نیاز دارید؟

Go to Top